bieberswaag

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

KAPITEL-22-HOME

Av Manar,Edina - 9 mars 2013 23:24

                 Justins perspektiv 
-------------------------------------
- Ahh hörde jag något skrika
Jag hoppade upp ur sängen och sprang mot toaletten. 
- Vad hände Joss
- Ssssss..... Pind... El sa hon och sprang ut ur toaletten. 
- Joss vart är den frågade jag men fick inget svar. 
Jag jag runt i toan och letade efter spindeln efter typ fem minuter så såg jag den det var en liten men tjock spindel som kröp runt i handfatet. Jag lyfte upp den mellan tummen och pekfingret och jag lyfte den till balkongen sedan släppte jag ner den. Jag gick och tvättade händerna sedan tog jag en kall dusch för att det var så varmt. Jag stod  och tänkte på att vi skulle åka hem i dag jag tänkte också på Joselyn och hur det skulle bli mellan oss nu när vi kommer till LA. 
- Justin skynda dig vi måste till flygplatsen om en kvart. 
- Jag är snart klar Joss jag kommer kan du hämta mina svarta byxor och en tröja som passar ihop med de? Frågade jag 
- Okej svarade hon snabbt och hämtade det jag hade sagt. 
- Tack sa jag och kysste henne
Hon puttade bak mig 
- Klä på dig nu annars hinner vi inte
Jag gjorde som hon sa och sedan gick jag in i rummet och började packa min väska. Joselyn hade redan packat sin väska och nu visste jag inte vart hon var. Jag packade klart sedan började jag leta efter henne. 
- Joss vart är du? Joss hallå Joss ropade jag men jag fick inget svar 
Jag gick ner till receptionen och frågade om någon hade sett henne 
- Ja mr Bieber hon är där borta sa en man och pekade mot den lilla kiosken
- Tack för hjälpen sa jag och gick in
  Hon hade köpt thai kryddor och godis som hon skulle ta med sig till LA. 
- kom nu älskling vi måste till flygplatsen sa jag och kysste henne på nacken
- Jag ska bara hämta min väska sa hon och kysste mina läppar
- Nej jag gör det du kan gå in i limon sa jag och log mot henne. 
Hon log mot mig och började gå ut mot parkeringen. Jag hämtade väskorna och gick in i limon sedan åkte vi till flyg platsen och vi kom precis i sista minuten för att hinna med planet. Vi lämnade våra väskor och sedan fick vi visa pass efter det gick vi in på planet och satte oss på våra platser. Vi hade VIP platser men vi var inte ensamma det fanns en flicka och hennes mamma där med. Flickan var ca 12 år och hon hade på sig en tröja med mig på och hon satt och lyssnade på boyfriend det hörde säkert hela flyget. Jag bestämde mig för att överraska henne jag gick fram till henne. 
- Hej kan jag sitta här frågade jag hennes mamma satt bakom henne. 
- OMB AHHH JAG KAN INTE TRO ATT DU ÄR HAR JUSTIN OMB JUSTIN BIEBER ÄR HÄR skrek hon så att säkert hela Atlanten hörde henne. 
Jag log mot henne och hon kramade mig så hårt hon bara kunde. Hon började gråta och skratta samtidigt. 
- Hej jag heter Ella sa hon och tryckte sitt huvud mot min axel 
- Ähm Ella jag måste gå jag ska till min flickvän sa jag 
- Okej men kan jag få din autograf och kan vi ta ett kort frågade hon och så klart så gjorde vi det. 
Jag gick och satte mig vid Joss som var väldigt tyst. 
- Varför pratar du inte frågade jag fundersamt 
- Jag vet inte jag har inget att säga jag tänker på mamma och på Zayn och på min syster och på min moster sa hon med ett suck. 
Sedan blev det helt tysts vi bara satt och väntade på att vi skulle komma fram till LA Joselyn kollade ut genom fönstret och jag satt och kollade på Ella som satt och stirrade på mig hela tiden. 
- Du Joss jag kommer snart sa jag och märkte att hon hade somnat 
Jag gick och satte mig bredvid Ella som ville att jag skulle ge henne mitt nummer så jag gjorde det men jag hade sagt till henne att hon inte får ge ut det och hon hade lovat. Jag och Ella satt och tog bilder på hennes mobil i en halvtimme och jag började följa henne på twitter och satt vi tills. 
- Hej älskling varför sitter du här? Frågade Joselyn 
- Hej älskling du somnade och jag träffade en belieber så jag satte mig bredvid henne
- Aha men när är vi framme eller hur många timmar är det kvar? Frågade hon 
Jag kollade på klockan och det var bara två timmar kvar. Fan vad snabbt tiden har gått tänkte jag. 
- Det är två timmar kvar svarade jag och reste mig upp
- Kom Joss och Ella vi ska gå till cafeet där kan vi fika och så men Ella fråga din mamma först sa jag och log mot henne
- OMB JUSTIN BIEBER kan mitt namn AHH mamma jag går till cafeet och fikar med JUSTIN BIEBER sa hon och var helt upphetsat. 
Vi gick till cafeet och där väntade mig en överraskning alla barn på hela flyget visste att jag var här och alla ville ha autografer och de ville ta kort. De var som alla andra beliebers jag undrade hur alla kunde veta det alla här har säkert twitter tänkte jag men sedan så trodde jag att Ella hade sagt någonting. 
- Hej alla beliebers sa jag och log mot de 
- Hej Jjjustin ropade alla i kör 
- Hur fick ni veta att jag var här frågade jag de
- TWITTER ropade alla
När alla hade fått det de ville så fick vi vara i fred vi alla drack varmt te och vi åt någon konstig tårta. Vi satt och pratade och pratade och Ella öppnade upp sig och visade vem hon var och det var som att jag redan hade träffat henne innan men det kanske jag har på en konsert. Vi tog säkert över 400 ny bilder på Ellas mobil men vi tog bilder på våra mobiler med. Sedan gick vi och satte oss på våra platser och jag fick plötsligt en kyss av Joselyn. 
- Vad är det Joss frågade jag 
- inget jag bara kände för det sa hon och log 
Då kom en kvinna 
- Hej mr Bieber jag hoppas att eran resa har varit trevlig men var vänliga och spänn fast bältena för att vi ska landa om 10 minuter ha en trevligt fortsatt dag sa hon och gick iväg. 
Vi gjorde som hon sade och inte långt efter så landade vi. Vi gick ut ur flygplanet sedan sa jag hej då till Ella och efter det gick vi och hämtade våra väskor. När vi kom ut så väntade alla på oss min familj och Joselyns vi hälsade på alla och kramade på alla sedan gick vi mot parkeringen för att vänta på limon som skulle köra oss hem. 
---------------------------------------------------
Så nu är kapitlet ute förlåt för att det är så sent men manar har varit bortrest och jag har haft många prov men nu är det ute glöm inte att kommentera / Edina

 
 
Ingen bild

Hefil

10 mars 2013 13:33

As bra kapitel

 
Ingen bild

Maja

24 mars 2013 07:28

Fan vad bra novell länggtttaaarrrr skit mycket till vad som kommer hända

 
Ingen bild

Sara

24 mars 2013 07:29

Ohhhhh vad bra kapitel men längtar till mer drama

Manar,Edina

24 mars 2013 07:30

Det kommer snart

 
Ingen bild

Biebsstories.blogg.se

25 mars 2013 10:41

As bra kapitel... Längtar redan tills nästa, när kommer den ut? :)

Manar,Edina

29 mars 2013 16:24

:)

 
Ingen bild

bieber

25 mars 2013 15:32

bra kapitel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Manar,Edina - 3 juni 2013 00:48

-Alice det är något fel på gång Hon l ner barnet och kom fram till mig. -Du har rätt jag börja också se flickan du som om,sa hon bekymrat. Jag hörde hur flera böcker föll från hyllorna. Jag sprang fram till barnet och såg hur han försökte nå en bo...

Hej

Av Manar,Edina - 12 april 2013 00:20

Hej bloggen jag vill fortsätta att blogga här jag har inget att göra på dagarna så nu är jag tillbaka / Edina ?...

Av Manar,Edina - 7 april 2013 18:06

Previous Vi gjorde som hon sade och inte långt efter så landade vi. Vi gick ut ur flygplanet sedan sa jag hej då till Ella och efter det gick vi och hämtade våra väskor. När vi kom ut så väntade alla på oss min familj och Joselyns vi hälsade på alla...

Av Manar,Edina - 7 april 2013 09:24

Hej Ja som edina skrev så slutar hon men men iaf så kommer jag stänga ner bloggen för att ingen kommenterar o besöksratestiken sjunker bara ner.Men om ni vill läsa mer av mig Manar så har jag skspat en ny novellblogg??? jag hoppas att ni läser den ...

Av Manar,Edina - 3 april 2013 09:18

Jag slutar att blogga här för att det inte funkar så bra mellan oss att dela blogg/ Edina...

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till vår blogg bieberswaag
det här är en novellblogg som handlar om 17 åriga joselyn som flyttar till LA och där träffar hon nån som ändrar hennes liv helt och hållet.

Charecters

JOSELYN  LIMA  CHANEL

 

FÖDD:22 JULI  1994  

SMEKNAMN: JOSS

LAND,STAD: CANADA, STRANDFORD

 

VICTORIA LIMA CHANEL

 

 

MAMMA TILL JOSELYN

FÖDD : 26 JUNI 1975

LAND, STAD: CARLIFONIA, USA

ASHLEY LIMA CHANEL

 

 

SYSTER TILL JOSELYN

FÖDD: 16 JULI 1992  

 

LAND, STAD: STRANDFORD CANADA

STUDERAR I PARIS

AUSTIN LIMA CHANEL

  

 ÄR JOSELYNS BROR 

FÖDD: 3 MARS 1997 LAND: STRANDFORD,CANADA

KATY JOLIE

 

 

KATY ÄR JOSELYNS  MOSTER

FÖDD:22 DECEMBER 1978 CARLIFONIA. USA

FAKTA:  RITAR,  BRUKAR SJUNGA OCH IBLAND MODELL VISNING  

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards