bieberswaag

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

KAPITEL-21-MY HERO

Av Manar,Edina - 25 februari 2013 13:24

 
 
Ingen bild

hedil

27 februari 2013 20:39

jag älskade kapitlet.

 
Ingen bild

sara

16 mars 2013 15:34

bra kapitel önskar fler bilder och beskriv mycket

Manar,Edina

17 mars 2013 07:51

Okej OCH TACK för att du kommenterade ska försöka/edina,manar

 
Ingen bild

maya

24 mars 2013 15:00

snyggt skrivt

Manar,Edina

24 mars 2013 20:34

Tack tack ena tack är för att du kommentera och andra för att du tyckte det var snyggt skrivet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Manar,Edina - 3 juni 2013 00:48

-Alice det är något fel på gång Hon l ner barnet och kom fram till mig. -Du har rätt jag börja också se flickan du som om,sa hon bekymrat. Jag hörde hur flera böcker föll från hyllorna. Jag sprang fram till barnet och såg hur han försökte nå en bo...

Hej

Av Manar,Edina - 12 april 2013 00:20

Hej bloggen jag vill fortsätta att blogga här jag har inget att göra på dagarna så nu är jag tillbaka / Edina ?...

Av Manar,Edina - 7 april 2013 18:06

Previous Vi gjorde som hon sade och inte långt efter så landade vi. Vi gick ut ur flygplanet sedan sa jag hej då till Ella och efter det gick vi och hämtade våra väskor. När vi kom ut så väntade alla på oss min familj och Joselyns vi hälsade på alla...

Av Manar,Edina - 7 april 2013 09:24

Hej Ja som edina skrev så slutar hon men men iaf så kommer jag stänga ner bloggen för att ingen kommenterar o besöksratestiken sjunker bara ner.Men om ni vill läsa mer av mig Manar så har jag skspat en ny novellblogg??? jag hoppas att ni läser den ...

Av Manar,Edina - 3 april 2013 09:18

Jag slutar att blogga här för att det inte funkar så bra mellan oss att dela blogg/ Edina...

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till vår blogg bieberswaag
det här är en novellblogg som handlar om 17 åriga joselyn som flyttar till LA och där träffar hon nån som ändrar hennes liv helt och hållet.

Charecters

JOSELYN  LIMA  CHANEL

 

FÖDD:22 JULI  1994  

SMEKNAMN: JOSS

LAND,STAD: CANADA, STRANDFORD

 

VICTORIA LIMA CHANEL

 

 

MAMMA TILL JOSELYN

FÖDD : 26 JUNI 1975

LAND, STAD: CARLIFONIA, USA

ASHLEY LIMA CHANEL

 

 

SYSTER TILL JOSELYN

FÖDD: 16 JULI 1992  

 

LAND, STAD: STRANDFORD CANADA

STUDERAR I PARIS

AUSTIN LIMA CHANEL

  

 ÄR JOSELYNS BROR 

FÖDD: 3 MARS 1997 LAND: STRANDFORD,CANADA

KATY JOLIE

 

 

KATY ÄR JOSELYNS  MOSTER

FÖDD:22 DECEMBER 1978 CARLIFONIA. USA

FAKTA:  RITAR,  BRUKAR SJUNGA OCH IBLAND MODELL VISNING  

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards